Lang op school - Reisverslag uit Peking, China van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu Lang op school - Reisverslag uit Peking, China van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu

Lang op school

Door: koen helmendach

Blijf op de hoogte en volg Koen

21 Oktober 2009 | China, Peking

Als eerste wil ik beginnen om mijn nichtje te feliciteren al 12 jaar volgend jaar naar de brugklas. Ik hoop dat je een leuke dag hebt. Ik vind het wel heel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn. Maar in ieder geval een dikke kus van mij.

He allemaal daar ben ik weer. Het is vandaag li bai san woensdag. We zouden jin tain vandaag gaan voetballen maar dat ging helaas niet door om dat er te weinig mensen waren. ming tain morgen ga ik karaoke doen met mijn tongxue klasgenoten. Heb er veel zin in wordt vast heel leuk. Even over het voetballen de velden liggen dicht bij de school maar door de wind waren veel hekken rond het voetbalvelden omgewaaid. maar dat gingen ze vandaag weer maken. Heb weer veel geleerd op school en begin nu maar eens wat worden te gebruiken ook wel leuk voor jullie misschien. Ik had trouwens jin tain vandaag een lange xiuxi pauze. wo ik ging met Regina en Arturo naar starbucks zij dronken wat koffie en Regina ging wat op de computer doen was best gezellig daarna weer naar school om school te volgen. Nu weer lekker thuis straks een filmpje kijken met de pepernoten erbij hahahah. Groeten Koen.

  • 21 Oktober 2009 - 18:14

    Sanne:

    Hoi Koen,
    Ik heb een hele leuke dag gehad hoor! :D Ik heb veel leuke cadeautjes gekregen en het was heel gezellig. Het maakt niet zo heel veel uit hoor dat je er niet was maar het blijft natuurlijk altijd wel een klein beetje jammer. Maar ja.. Het is niet anders. Nog super veel plezier in China en een dikke kus terug,

    Sanne

  • 21 Oktober 2009 - 21:15

    Mama:

    Lieve Koen,

    Jammer, dat het niet is gelukt met het voetballen.
    Komt vast nog wel een keer.

    Ben benieuwd hoe je het karaoken vindt. Heb ik nog nooit gedaan.......

    Wij zijn vandaag (jin tain) naar de verjaardag van Sanne geweest. Het was heel gezellig. Daan was ook mee en die heeft lekker gekletst met Sanne en Bram. Ik (wo) met tante Yska en Caro, de vriendin van tante Yska. Ome Garmt is in Amerika. Hij probeert daar nog meer parachutes enzo te verkopen.
    Sanne had een heel mooi soort skateboard gekregen. Het heet anders, ben ik vergeten, en heeft aan de onderkant twee wielen.

    We waren kwart voor 7 weer thuis, hebben snel gegeten en toen moest Daan al weer weg, want hij had om half 8 een afspraak.
    Hij gaat namelijk voor zwarte piet spelen samen met nog een andere jongen. 28 november is de eerste datum en 4 en 5 december staan ook al.
    De bespreking hadden ze bij Sinterklaas en Daan had al echt het "Sinterkaasgevoel" toen de man een stukje als Sinterklaas voorlas.

    Ben wel onder de indruk van de Chinese woorden, die je in je verslag erbij schrijft. Leuk, leren wij het ook nog een beetje.

    Lieve Koen, slaap maar lekker, ga ik nu ook doen.

    Dikke kus, mama XXXXX


  • 22 Oktober 2009 - 06:40

    Constance:

    Hoi, Ben onder de indruk van je chinees ;-)...... Wel heel fijn dat je de betekenis er achter zet........:-)
    Ik ga jin tain werken tot vanavond 9.00 uur. Morgen ook.
    De kids zijn naar Hoog Soeren sinds gisterenavond.
    We hebben een paar leuke dagen gehad met elkaar en het weer hielp daar ook bij. Het is nu half 9 en stap zo op mijn fietsje. Het regent helaas pijpenstelen :-( .....
    Je foto's laten weer een hoop gezelligheid zien. Liep een beetje achter zag ik. Je hebt zo een leuk stel mensen leren kennen. Bij je foto's van het park zaten weer een paar heeeeeeeele mooie.

    Veel plezier daar en dikke knuffels xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Ef reis China

Recente Reisverslagen:

20 November 2009

De laatste dag wat ging het toch snel!!!!!!!

15 November 2009

he allemaal

14 November 2009

Even uitrusten.

12 November 2009

3 dagen achter elkaar.

12 November 2009

Drukke dagen maar daar ben ik weer!!!!!
Koen

Ik ga aankomende zaterdag om half zeven weg dan vetrek ik naar Peking. Ik heb de site gemaakt zo kun je bekijken en lezen wat ik allemaal doe. ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Actief sinds 25 Aug. 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 51556

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 01 Februari 2014

Internship shanghai

29 Augustus 2009 - 21 November 2009

Ef reis China

Landen bezocht: