Drukke dagen maar daar ben ik weer!!!!! - Reisverslag uit Peking, China van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu Drukke dagen maar daar ben ik weer!!!!! - Reisverslag uit Peking, China van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu

Drukke dagen maar daar ben ik weer!!!!!

Door: Jan Helmendach

Blijf op de hoogte en volg Koen

12 November 2009 | China, Peking

He daar ben ik weer het is hier nu 1 uur en ben net terug van een drukke dag we moesten vandaag lang naar school tot kwart over 5. Dat is toch wel iets te lang als je alleen chinees hebt. Maar ja we hebben een leuke lerares en een leuke klas dus dat maakt het weer wat makkelijker. Maar we hadden het plan om na de klas te gaan eten bij Hooters misschien wel bekend. We waren daarom 6 uur aangekomen en gingen met z'n alle naar binnen en zochten een plekje uit in het midden van het restaurant een mooie plek kon je alle meisjes goed zien. Ik bestelde een lekkere hamburger en de andere volgde en nog een lekkere cola. Tijdens het eten waren er spelletjes zoals bier drink wedstrijd erg grappig om dat allemaal te zien. Ook gingen de meiden dansen tijdens het eten was ook leuk om te zien. Het eten smaakte trouwens erg lekker en we zijn tot 21:00 uur bij Hooters gebleven. Daarna zijn we nog naar een bar gegaan hebben we wat gedronken en hebben de andere frijttabak gerookt met behulp van de waterpijp. we zijn daar vertrokken om 12:30 en was rond 1 uur thuis dus een lange leuke dag. Groeten van mij en geniet van de foto's dit geld voornamelijk voor BART!!!!!! je mag er wel eentje lenen als je hier komt!!!!!!!!!

  • 11 November 2009 - 19:06

    Daan:

    Ten eerste: Dat ziet er goed uit man! Super gaaf. Die meisjes dan hé... Wil je uiteindelijk wel weert trug naar ons kleine, preutse Nederland?

    Hier gaat alles wel zo'n beetje z'n gangetje. Heb net de toetsweek achter de rug en krijg deze week de cijfers. Heb nog niet echt cijfers gehad waarvan ik dacht "Ooh nee, wat slecht!"

    Vind papa t trouwens nog een beetje leuk bij jullie. Zal vast wel lopen.

    Groetjes,
    Daan


  • 11 November 2009 - 19:13

    Bart:

    haha bedankt koen,
    ik denk dat jij ook wel genoot, je vader vond t zeker wel jammer dat hij niet mee ging:p

  • 11 November 2009 - 20:24

    Hanneke:

    Hey Koen,

    Net een reactie geplaatst bij een verslagje van je vader. Nu bij jou. Lopen jullie elkaar nog niet in de weg? ;-)
    Dat je al weer over 10 dagen terug bent.... Ik heb net je site ontdekt. Had ik dat maar eerder gezien, had ik wel meer reacties geplaatst. Je vader heeft toen hij hier was je site laten zien en hij staat nu bij favorieten. Kan ik m tenminste terugvinden... tja... Nerd...

    Geniet nog maar even. 10 dagen zijn zo om! Ik zie dat je je tijd goed besteedt! ha ha!

    x Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Ef reis China

Recente Reisverslagen:

20 November 2009

De laatste dag wat ging het toch snel!!!!!!!

15 November 2009

he allemaal

14 November 2009

Even uitrusten.

12 November 2009

3 dagen achter elkaar.

12 November 2009

Drukke dagen maar daar ben ik weer!!!!!
Koen

Ik ga aankomende zaterdag om half zeven weg dan vetrek ik naar Peking. Ik heb de site gemaakt zo kun je bekijken en lezen wat ik allemaal doe. ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Actief sinds 25 Aug. 2009
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 51547

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 01 Februari 2014

Internship shanghai

29 Augustus 2009 - 21 November 2009

Ef reis China

Landen bezocht: