De laatste dag wat ging het toch snel!!!!!!! - Reisverslag uit Peking, China van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu De laatste dag wat ging het toch snel!!!!!!! - Reisverslag uit Peking, China van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu

De laatste dag wat ging het toch snel!!!!!!!

Door: koen helmendach

Blijf op de hoogte en volg Koen

20 November 2009 | China, Peking

He daar ben ik weer heb de laatste tijd heel erg veel gedaan met mijn vrienden. Tot vaak wel 2 uur s'avonds. We hebben ons dus wel vermaakt ga vanavond voor het laatste uit hoop dat het een leuke avond wordt iedereen komt mee om mijn laatste dag nog leuker te maken. We zijn deze week vaak naar xin ba ke starsbucks gegaan om daar te zitten te computeren en te chillen was altijd heel erg leuk. Heb de laatste week niet zo heel veel aan school gedaan ben met papa nog naar de dieren tuin gegaan was heel erg leuk. Verder Veel andere dingen beleeft en gedaan. Ben ook wel weer blij om naar huis te gaan heb het reuze naar mijn zin gehad. Wil jullie van harte bedanken voor jullie steun en het mee beleven van mijn grote avontuur bedankt daarvoor. Ik weet niet wanneer ik jullie allemaal weer kan zien maar dat komt snel wel weer. De groeten van koen en papa natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 20 November 2009 - 12:58

    Bart:

    He dikpik,
    ik zie je morgen, kun je een paar sloffen meenemen dat is gouden handel hier in groningen:) verdien je gelijk weer wat bij.

  • 20 November 2009 - 16:05

    Carole Driehuis:

    Hoi Koen en Jan,

    Goh, wat is de tijd snel gegaan! Ik vond het heel leuk om een beetje op de hoogte te blijven van al je belevenissen!
    Je hebt een berg aan ervaringen opgedaan. Heel leuk. Nu wens ik je nog een hele leuke laatste avond(of is die al voorbij, bij jullie?) en een goede thuisreis samen met je papa.
    Zal wel weer even wennen worden hier in ons kikkerlandje. En als ik je weer zie, wil ik wel wat in het Chinees horen.

    groetjes Carole

  • 20 November 2009 - 18:37

    Mama:

    Lieve Jan en Koen,

    Het is nu half 3 bij jullie.
    Koen, jij bent misschien nog wel aan het feesten.
    En Jan, jij ligt vast en zeker al lang op één oor.
    Vanaf hier wens ik jullie een hele goede reis. Mocht de vlucht later vertrekken, dan moeten jullie maar even bellen of sms-en.
    Nou, een paar prettige uren nog daar. En Koen, sterkte bij het afscheid nemen van je vrienden en van een hele mooie, waardevolle tijd in China.

    Liefs en tot in Amsterdam!
    X mama

  • 23 November 2009 - 17:32

    Elma:

    Ik heb net ook een reactie geplaatst op je vorige blogpost (dacht dat ik al op deze pagina was). Welkom thuis - je kan zeker terug kijken op een hele mooie tijd.

  • 24 November 2009 - 20:44

    Rita:

    Hé Jan en Koen

    Omdat ik op het welkomsfeestje van Koen afgelopen zondag niet van de partij was, wil ik jou Jan bij deze ook nog even een Hollandse welkomgroet zenden vanaf de Prinsenhof.

    Volgens mij heb jij het ook wel erg naar je zin gehad in China,hè?
    Bas en Bart vonden in ieder geval dat je mooie verhalen had.
    (o.a.over al die Chinesen die naar "grote Jan" keken, enz.)
    De rest van jouw Chinese belevenissen horen we nog wel een keertje.

    Van Koen heb ik afgelopen maandag ook al een mooie impressie gekregen, heel leuk!

    Koen, ben je al weer een beetje uitgerust en voel je je weer een beetje thuis in het Apeldoornse?

    Nou, dit was dan echt mijn állerlaatste berichtje op jouw reisverslag-website.

    Ik zou zeggen, geniet met volle teugen van al die mooie herinneringen en op naar een nieuw avontuur!!

    Liefs,

    t.Rita

  • 24 November 2009 - 20:44

    Rita:

    Hé Jan en Koen

    Omdat ik op het welkomsfeestje van Koen afgelopen zondag niet van de partij was, wil ik jou Jan bij deze ook nog even een Hollandse welkomgroet zenden vanaf de Prinsenhof.

    Volgens mij heb jij het ook wel erg naar je zin gehad in China,hè?
    Bas en Bart vonden in ieder geval dat je mooie verhalen had.
    (o.a.over al die Chinesen die naar "grote Jan" keken, enz.)
    De rest van jouw Chinese belevenissen horen we nog wel een keertje.

    Van Koen heb ik afgelopen maandag ook al een mooie impressie gekregen, heel leuk!

    Koen, ben je al weer een beetje uitgerust en voel je je weer een beetje thuis in het Apeldoornse?

    Nou, dit was dan echt mijn állerlaatste berichtje op jouw reisverslag-website.

    Ik zou zeggen, geniet met volle teugen van al die mooie herinneringen en op naar een nieuw avontuur!!

    Liefs,

    t.Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Ef reis China

Recente Reisverslagen:

20 November 2009

De laatste dag wat ging het toch snel!!!!!!!

15 November 2009

he allemaal

14 November 2009

Even uitrusten.

12 November 2009

3 dagen achter elkaar.

12 November 2009

Drukke dagen maar daar ben ik weer!!!!!
Koen

Ik ga aankomende zaterdag om half zeven weg dan vetrek ik naar Peking. Ik heb de site gemaakt zo kun je bekijken en lezen wat ik allemaal doe. ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Actief sinds 25 Aug. 2009
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 51558

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 01 Februari 2014

Internship shanghai

29 Augustus 2009 - 21 November 2009

Ef reis China

Landen bezocht: