Karaoke best grappig - Reisverslag uit Peking, China van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu Karaoke best grappig - Reisverslag uit Peking, China van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu

Karaoke best grappig

Door: koen helmendach

Blijf op de hoogte en volg Koen

22 Oktober 2009 | China, Peking

Gister jammer genoeg niet gevoetbald maar dat kotm waarschijnlijk ook wel weer een andere keer. Begon school vandaag weer om 11 uur na de eerste les weer wat lekkers gegeten in de kantine we noemen het hier B2. omdat het op die etage is. Lekkere kip met meloen en rijst. Daarna weer een les. toen de tweede les was afgelopen. moesten we een tijdje wachten omdat het toen pas half 4 was en we gingen pas weg om 5:15 dus heb lekker achter de computer gezeten op school en wat spelletjes gespeeld. Toen was het eindelijk zo ver we konden naar de KTV om te gaan zingen. We gingen daar met een grote groep heen dus dat was al heel erg gezellig. Aangekomen werden we vriendelijk ontvangen het zag er trouwens ook heel erg groot en netjes uit had ik zelf niet verwacht. We kregen een mooie kamer met alles erop en eraan het geluid was trouwens heel erg goed. We kozen wat liedjes uit en probeerde die te zingen ook wat chinese liedjes die we al op school hadden geleerd. We speelde ook spelletjes en we dronken wat en halverwegen kwam er ook eten dus het was een echt feest om mee te maken. We hebben daar tot negen uur gezeten. daarna zijn we gezamelijk vertrokken naar huis en zien we elkaar morgen weer. Nou de groeten van mij en nog een fijne vakantie.

  • 22 Oktober 2009 - 20:48

    Mama:

    Lieve Koen,

    Ziet er inderdaad heel netjes uit. Had het eigenlijk wel even willen horen.......haha.

    Wij zijn vandaag naar Burger Zoo geweest. Daan en ik waren er nog nooit geweest en hebben heel veel mooie dingen en dieren gezien.
    Vooral Seaworld was de moeite waard.
    De vissen zwommen zo over ons heen. De vissen hadden we bij het duiken ook al eens gezien, maar de haaien niet. We hebben alles bekeken en daarna konden we het ook wel in de rug en voeten voelen, zelfs Daan.

    Daan en papa hebben vanavond bij pake en beppe gegeten. Papa had een heerlijke ovenschotel van aardappelen, spruitjes, sperciebonen en kip gemaakt. Dus dat was smullen! (hoorde ik)
    Ik heb vanavond wild gegeten met spruitjes, een gestoofd peertje en sla. Ook heerlijk!

    Morgen hoef ik niet te werken, kan ik lekker uitslapen. Papa gaat er wel vroeg uit, want die gaat zijn visum regelen in Den Haag.

    Nou Koen, slaap maar weer lekker verder (het is bij jou nu kwart voor 5), ik ga er ook zo weer in.

    XXXXXXXXXXXX mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Ef reis China

Recente Reisverslagen:

20 November 2009

De laatste dag wat ging het toch snel!!!!!!!

15 November 2009

he allemaal

14 November 2009

Even uitrusten.

12 November 2009

3 dagen achter elkaar.

12 November 2009

Drukke dagen maar daar ben ik weer!!!!!
Koen

Ik ga aankomende zaterdag om half zeven weg dan vetrek ik naar Peking. Ik heb de site gemaakt zo kun je bekijken en lezen wat ik allemaal doe. ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Actief sinds 25 Aug. 2009
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 51515

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 01 Februari 2014

Internship shanghai

29 Augustus 2009 - 21 November 2009

Ef reis China

Landen bezocht: