Afscheids feeeessssttttt - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu Afscheids feeeessssttttt - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Koen Helmendach - WaarBenJij.nu

Afscheids feeeessssttttt

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

06 September 2013 | Nederland, Apeldoorn

Zit nu nog steeds na te genieten van het afscheidsfeest. Het was weer een super avond en heb er erg van genoten!! Morgen begint de reis dan echt. Het vliegtuig vertrekt om 09:30, vlieg eerst naar Parijs en dan van Parijs direct naar Shanghai. Toch wel een vlucht van bijna 17 uur, maar gelukkig heb ik ervaring, dus dat komt helemaal goed.

Hoop dat iedereen gaat genieten van mijn blog!! Comments zijn van harte welkom!!

• 07 September 2013 - 10:00

Constance:

Hoi, heb het weer gevonden hoor!!? Leuk dat we weer mee kunnen lezen.... Hele goede reis en veel succes daar en geniet van de mooie dingen.... Liefs

• 07 September 2013 - 18:44

Ineke :

Goeie reis!

Koen

Ik ga aankomende zaterdag om half zeven weg dan vetrek ik naar Peking. Ik heb de site gemaakt zo kun je bekijken en lezen wat ik allemaal doe. ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Actief sinds 25 Aug. 2009